64400, Харківська обл.,
сел. Зачепилівка, вул. Центральна, 49
тел. 5-15-31; тел/факс 5-16-51; email: zachepylivska@rda.kh.gov.ua
Анонс подій

Органи юстиції інформують

Відтепер у пілотному проекті «Шлюб за 24 години» участь прийматиме і Харків. Тож така швидкісна послуга - реєстрація шлюбу за 24 години - доступна і жителям області.


        Відповідно до розпорядження  Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1068-р “Про внесення зміни до пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 502 ” - розширено перелік міст, відтепер у пілотному проекті «Шлюб за 24 години» також будуть брати участь такі міста, як Вінниця, Дніпро, Луцьк, Миколаїв, Кам'янець-Подільський, Рівне, Житомир та Харків.
         В пілотному проекті беруть участь два відділи державної реєстрації актів цивільного стану міста Харкова. Але  надалі список відділів, які візьмуть участь у пілотному проекті, буде тільки збільшуватися, адже результати проведення пілотного проекту «Шлюб за 24 години» довели його ефективність та зацікавленість громадян в одержанні цієї послуги.

Тож за добу зареєструвати шлюб можуть у Харківському міському відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області ( вул. Сумська, 61) та у Київському районному у місті Харкові відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області ( вул. Ярослава Мудрого, 17)

Визначили і два підприємця, які стали виконавцями швидкісної послуги. На території Харківщини - це КП «Щасливе місто» та КП «Постачальник послуг» Солоницівської селищної ради Дергачівського району.


Зачепилівський районний відділ державної реєстрації
актів цивільного стану Головного територіального
управління юстиції у Харківській області

 

 

12.01.2017 року. Зачепилівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області інформує:


РЕЄСТРУВАТИСЬ ПО-НОВОМУ: ВАЖЛИВІ ЗМІНИ У ПРОЦЕДУРІ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ


В Україні ще минулого року було змінено процедуру реєстрації місця проживання українців. Тепер термін, виділений законом на реєстрацію нового місця проживання, збільшено до 30 днів.
 

Насамперед зміни спрямовані на реалізацію реформи з децентралізації влади, а саме – розширення повноважень органів місцевого самоврядування. Це в свою чергу, на думку законодавців, має оптимізувати надання адміністративних послуг.

Що нового?

Таким чином, функції з реєстрації місця проживання, які раніше здійснювала Державна міграційна служба, були делеговані органам місцевого самоврядування.  Органами реєстрації сьогодні виступають виконавчі органи сільських, селищних або міських рад. А якщо такі органи не створені, функції з реєстрації громадян виконує сільський голова.

Процедуру реєстрації місця проживання українців було змінено відповідно до Постанови Кабміну №207 “Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру”.

Відомості про місце проживання осіб відтепер мають заноситися до єдиної бази – Єдиного державного демографічного реєстру, доступ до якої мають органи міграційної служби та виконкоми місцевих рад.

Встигнути за 30 днів

Незначних змін також зазнала і сама процедура реєстрації місця проживання  Зокрема, особі, яка знялася з реєстрації в одному місці, дається 30 календарних днів на те, щоб зареєструватися в іншому. Раніше цей термін становив 10 днів. З урахуванням того, що з початку 2016 року в Україні почали видавати сучасні паспорти у вигляді ID-карт  постановою врегульовано порядок занесення інформації про місце проживання на електронний чіп, вмонтований в такий паспорт.

Які документи потрібні для реєстрації?

Суттєвих змін тут немає. Для реєстрації місця проживання особа або її представник повинен подати: заяву за встановленою формою; документ, до якого вносяться відомості про місце проживання – паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання тощо; квитанцію про сплату адміністративного збору; документ, що підтверджує право на проживання в житлі – ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду тощо.

Якщо заява подається представником особи, тоді, крім зазначених документів, додатково потрібно надати документ, що засвідчує особу представника та його повноваження.

У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

Штраф, але спершу – попередження

Якщо під час подачі документів буде встановлено, що особа прострочила терміни для реєстрації нового місця проживання, працівник органу реєстрації складає на неї адміністративний протокол за вчинення адміністративного правопорушення .  Відповідно до нового порядку, особі, яка порушила термін реєстрації вперше, загрожує тільки попередження.

Якщо ж таке правопорушення повториться при наступній зміні місця проживання протягом року – тоді вже накладається штраф. Розмір штрафу встановлено від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – від 17 до 51 гривні. Раніше в такому випадку, одразу без попередження, накладався штраф у такому ж розмірі.

Однак,   чинне законодавство розрізняє два поняття: “місце проживання” та “місце перебування”. Під останнім розуміється проживання в конкретному помешканні менше 6 місяців.

Виходить, що адміністративній відповідальності особа може бути піддана лише за нереєстрацію місця проживання, а не за нереєстрацію місця перебування

Крім того , якщо ж не проводити зняття з реєстрації свого місця проживання, то виходить, що і обов’язку здійснити реєстрацію в межах 30 днів не виникає, а отже і не виникає підстав для притягнення до відповідальності.

До того ж, протоколи про адміністративні правопорушення повинні складати уповноважені органи місцевого самоврядування, а безпосередньо притягати до адміністративної відповідальності мають виконкоми місцевих рад.

Якщо людина орендує житло – як бути з пропискою?

Постанова визначає, що документом, який підтверджує право на проживання в житлі, зокрема, може бути і договір найму (піднайму, оренди),  В цьому випадку законодавство не вимагає особистої присутності власника житла при реєстрації місця проживання. Крім того,  постанова не містить якихось особливих вимог щодо вигляду, в якому повинні подаватись такі договори.

Таким чином, особа, яка винаймає житло за договором, може особисто звернутися до органів реєстрації та зареєструвати своє місце фактичного проживання .

Однак,  враховуючи значний податок на прибуток із здачі в оренду житла, більшість власників договори оренди взагалі не укладають, а якщо й укладають, то в одному екземплярі, який залишають собі на випадок завдання наймачем збитків у вигляді пошкодження приміщення.

Що стосується зняття з реєстрації осіб, які все-таки дійшли згоди з власником житла, уклали договір та здійснили реєстрацію свого місця фактичного проживання, то підставою в цьому випадку буде закінчення строку дії договору. У такому разі зняття з реєстрації можна провести як за заявою наймача, так і власника,  

Загалом, збільшення терміну до 30 днів та відсутність при першому порушенні штрафу, на думку експерта, позитивно вплине на порядок надання послуги. Проте, незважаючи на те, що штраф незначний, бюджет органів місцевої влади не отримає коштів, адже порушники тепер першого разу лише будуть попереджені.

Однак, скоріше за все, масовості в притягненні до відповідальності очікувати не слід,   зважаючи на те, що штраф застосовуватиметься лише за друге порушення.

 

 


 

16.11.2016 року. Зачепилівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області інформує:

 

Щодо надання роз’яснення про проставлення підпису в актових записах цивільного стану особами, які мають фізичні вади

               У зв’язку з численними питаннями, що виникають в роботі відділів державної реєстрації актів цивільного стану при реєстрації актів цивільного стану у випадку, коли до відділів звертаються громадяни, які мають фізичні вади (відсутність рук, сліпота,тяжка хвороба тощо) та не мають можливості проставити власноручний підпис в актових записах, роз’яснюємо наступне.
          Згідно зі статтею 8 Цивільного Кодексу України, якщо цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону).
       У разі неможливості використати аналогію закону для регулювання цивільних відносин вони регулюються відповідно до загальних засад цивільного законодавства (аналогія права).
           Відповідно до пункту 4 статті 207 Цивільного Кодексу України, якщо фізична особа у зв’язку з хворобою або фізичною вадою не може підписатися власноручно, за її дорученням текст правочину у її присутності підписує інша особа.
        Підпис іншої особи на тексті правочину, що посвідчується нотаріально, засвідчується нотаріусом, або посадовою особою, яка має  право на вчинення такої нотаріальної дії, із зазначенням причин, з яких текст правочину не може бути підписаний особою, яка його вчиняє.
        Як передбачено пунктом 6 глави 3 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затверджених наказом Міністерства юстиції України  22.02.2012 за № 282/205/95,  якщо  фізична  особа  внаслідок  фізичної вади або хвороби не може власноручно підписати документ,  то за  її  дорученням  у  її присутності та в присутності нотаріуса цей документ може підписати інша особа.  Про причини, з яких фізична особа, яка звернулася за вчиненням   нотаріальної   дії,   не   могла  підписати  документ, зазначається у посвідчувальному написі.  Правочин за особу, яка не може підписати його,  не може підписувати особа, на користь або за участю  якої  його посвідчено. 
         Якщо  фізична особа, яка звернулася за вчиненням нотаріальної дії  є  сліпою,  нотаріус, крім того, прочитує їй текст документа, про що на документі робиться відповідна відмітка. Якщо сліпа особа письменна,  вона  сама підписує документ.
        Глуха,  німа  або  глухоніма фізична особа, яка звернулася за вчиненням  нотаріальної  дії,  сама  прочитує  документ і підписує його.  Якщо така особа у зв'язку з хворобою або фізичною вадою  не може   підписати   документ,  то  при  вчиненні  нотаріальної  дії обов'язково повинна бути  присутня  особа  (сурдоперекладач),  яка може   порозумітися  з  глухою,  німою  або  глухонімою  особою  і підтвердити своїм підписом,  що зміст правочину,  заяви чи іншого 
документа відповідає волі учасника нотаріальної дії.  Підпис особи (сурдоперекладача)  проставляється  після  тексту  правочину.  Від зазначеної   особи   вимагається  документ,  що  підтверджує  його кваліфікацію.

 

 

 

28.10.2016 року.  «Обов’язковість сплати авансового внеску при подачі на виконання виконавчого документи згідно нового Закону України “Про виконавче провадження”»

  Зачепилівський РВ ДВС ГТУЮ у Харківській області повідомляє, що з 5 жовтня вступив в силу Закон України “Про виконавче провадження” у новій редакції. Одним із нововведень є те, що стягувач відтепер повинен здійснювати авансовий внесок на проведення виконавчих дій. Статтею 26 передбачено, що до заяви про відкриття виконавчого провадження стягувач зобов’язаний додати квитанцію про сплату авансового внеску в розмірі 2% від суми, яка підлягає стягненню. Це у випадку, якщо спір майновий. Якщо ж рішення суду немайнового характеру (зобов’язати вчинити дії, усунення перешкод в користуванні) доведеться сплатити один розмір мінімальної заробітної плати – якщо боржник фізична особа. Якщо ж боржник юридична особа, то має сплатити дві мінімальні зарплати (1450х2=2900 грн.) як авансування виконавчих дій. Уже з 1 грудня ця сума становитиме 3200 грн. Тобто, маючи на руках судове рішення, яке не виконується, Вам доведеться платити аванс на проведення виконавчих дій, які у майбутньому, після стягнення з боржника, мають повернутися.

 Рахунок Зачепилівський РВ ДВС ГТУЮ у Харківській області для зарахування авансових внесків:

 

Р/Р  -  37113360000804;

МФО – 820172;

ЄДРПОУ – 34172609;

Банк отримувача   Державна казначейська служба України м. Київ.

 

 

11.10.2016 року. Зачепилівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області інформує:

 

Нове в законодавстві.

    У зв’язку з прийняттям 14.07.2016року Верховною Радою України Закону України « Про внесення змін до деяких законодавчих актів  України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію  Європейським Союзом візового режиму для України», що набув чинності  01.10.2016 року. Даним Законом  внесено зміни до статей 14 та 15 Закону України « Про державну реєстрацію актів цивільного стану»,  згідно з якими передбачено видачу свідоцтва про державну реєстрацію шлюбу кожному із подружжя, а також виключено норми щодо проставлення відмітки про шлюб та розірвання шлюбу в паспортах громадянина України.

            Органами державної реєстрації актів цивільного стану Зачепилівського району Харківської області за 9 місяців 2016 року  зареєстровано 34 шлюби , 6 розірвань шлюбів та проставлено відміток про розірвання шлюбу  в актових записах про шлюб – 34. Як бачимо статистика дуже сумна кількість розлучень перевищує кількість шлюбів.

 

07.10.2016 року. Зачепилівське бюро правової дпомоги інформує:

Безоплатна вторинна правова допомога, яка включає такі види правових послуг:

-         Захист;

-         Здійснення представництва інтересів осіб в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами;

-         Складання документів процесуального характеру (позовні заяви, клопотання, скарги, тощо)

 надається:

 1) особам, які перебувають під юрисдикцією України, середньомісячний сукупний дохід сім'ї яких нижчий суми прожиткового мінімуму, розрахованого та затвердженого відповідно до Закону України «Про прожитковий мінімум» для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення, або їх законних представників.;

2) інвалідам, які отримують пенсію або допомогу, що призначається замість пенсії, у розмірі менше двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб або їх законних представників;

 

3) законним представникам дітей-сиріт, дітям, позбавлених батьківського піклування, безпритульним дітям, дітям, які можуть стати або стали жертвами насильства в сім'ї;

 

4) особам, на яких поширюється дія Закону України «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту»;

 

5) ветеранам війни та особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

 

6) особам, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною;

 

7) особам, які належать до числа жертв нацистських переслідувань;

 

8) особам, щодо яких суд розглядає справу про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною;

 

9) опікунам або піклувальникам осіб, щодо яких суд розглядає справу про поновлення цивільної дієздатності фізичної особи;

10) особам, щодо яких суд розглядає справу про надання психіатричної допомоги в примусовому порядку, або їх законним представникам;

 

11) особам, реабілітованих відповідно до законодавства.

 

 

Для підтвердження  відповідного статусу та отримання безоплатної вторинної правової допомоги особа, яка підпадає до визначених законодавством категорій повинна пред’явити  до місцевого центру/бюро наступні документи:

 

1) особам, які перебувають під юрисдикцією України, середньомісячний сукупний дохід сім'ї яких нижчий суми прожиткового мінімуму, розрахованого та затвердженого відповідно до Закону України «Про прожитковий мінімум» для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення, або їх законних представників:

●  паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

●реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

● довідка про отримання (неотримання) соціальної допомоги за формою, встановленою у Додатку 11 до Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19 вересня 2006 року № 345, зареєстрованим у Мін’юсті 6 жовтня 2006 року за № 1098/12972. Зазначена довідка видається органами соціального захисту населення та підтверджує, що особа перебуває (не перебуває) на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення, а також те, що така особа отримує чи не отримує соціальну допомогу, як малозабезпечена особа та розмір такої допомоги. Наявність такої довідки підтверджує, що особа, яка звернулася за правовою допомогою, є суб’єктом права на неї.

 

У разі відсутності зазначеної довідки такими особами подаються:

●  довідка про склад сім'ї;

●  довідка про доходи кожного члена сім’ї за останні 6 місяців;

            ●  довідка про перебування на обліку в центрі зайнятості та проведені виплати – у разі звернення до місцевого центру осіб, зареєстрованих у встановленому порядку, як безробітні;

            ● довідка про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату податку на доходи фізичних осіб та про відсутність податкових зобов’язань з такого податку), видана відповідним центром обслуговування платників Державної фіскальної служби – у разі звернення до місцевого центру фізичних осіб – підприємців, самозайнятих осіб.

             

 

2)інвалідам, які отримують пенсію або допомогу, що призначається замість пенсії, у розмірі менше двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб або їх законних представників:

● паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

● реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

пенсійне посвідчення або посвідчення, що підтверджує призначення соціальної допомоги, або довідка медико-соціальної експертної комісії (МСЕК) про встановлення інвалідності;

довідка про розмір пенсії або довідка про розмір соціальної допомоги, що призначається замість пенсії;

 

3)законним представникам дітей-сиріт, дітям, позбавлених батьківського піклування, безпритульним дітям, дітям, які можуть стати або стали жертвами насильства в сім'ї:

● паспорт або інший документ, що посвідчує особу законного представника;

● реєстраційний номер облікової картки платника податків законного представника (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

● документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі);

● реєстраційний номер облікової картки платника податків дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, безпритульної дитини, дитини, яка може стати або стала жертвою насильства в сім'ї (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) (за наявності);

● рішення про надання статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, що приймається районною, районною у мм. Києві та Севастополі держадміністрацією, виконавчим органом міської чи районної у місті ради за місцем походження такої дитини за поданням служби у справах дітей – у разі звернення до місцевого центру законних представників дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;

● заява або повідомлення про вчинення насильства в сімї або реальну загрозу його вчинення, складені в довільній формі – у разі звернення до місцевого центру законних представників дітей, які можуть стати або стали жертвами насильства в сім'ї;

● спеціальна картка обліку факту вчинення насильства в сім’ї (за наявності);

4)особам, на яких поширюється дія Закону України «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту»:

● паспорт або інший документ, що посвідчує особу (у разі наявності);

● довідка про звернення за захистом в Україні;

● рішення про задоволення/відхилення/залишення без розгляду скарги на рішення органу міграційної служби про відмову в прийнятті заяви про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, або про відмову в оформленні документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту (у разі наявності);

 

5)ветеранам війни та особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»:

● паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

● реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

● посвідчення встановленого зразка;

 

 

6)особам, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною:

● паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

● реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

● посвідчення встановленого зразка;

● посвідчення встановленого зразка Героя Соціалістичної Праці, Героя України, орденська книжка повного кавалера ордена Трудової Слави або інші документи, що підтверджують присвоєння відповідного звання – у разі звернення до місцевого центру осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною;

7)особам, які належать до числа жертв нацистських переслідувань:

●  паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

● реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

посвідчення жертви нацистських переслідувань встановленого зразка;

 

8)особам, щодо яких суд розглядає справу про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною:

● паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

● реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

● ухвала суду про відкриття провадження у справі про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною;

 

9)опікунам або піклувальникам осіб, щодо яких суд розглядає справу про поновлення цивільної дієздатності фізичної особи:

● паспорт або інший документ, що посвідчує особи опікунів або піклувальників;

● реєстраційний номер облікової картки платника податків опікунів або піклувальників (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

● паспорт або інший документ, що посвідчує особу суб’єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу;

● реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

● посвідчення про призначення опікуном (піклувальником); 

● рішення суду про визнання особи недієздатною або про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи;

● копія ухвали суду про відкриття провадження у справі про поновлення цивільної дієздатності фізичної особи (у разі наявності);

 

10)особам, щодо яких суд розглядає справу про надання психіатричної допомоги в примусовому порядку, або їх законним представникам:

● паспорт або інший документ, що посвідчує особу суб’єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу;

● реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

● паспорт або інший документ, що посвідчує особу законного представника, у разі, якщо звертається законний представник суб’єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу;

● реєстраційний номер облікової картки платника податків законного представника (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

● документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі) – у разі наявності;

● копія ухвали суду про відкриття провадження у справі про надання психіатричної допомоги в примусовому порядку;

 

11)особам, реабілітованих відповідно до законодавства:

● паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

● реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

● посвідчення про право на пільги реабілітованих.

 

 

Голова РДА

Шановні відвідувачі сайту!

    Щиро вітаю вас на офіцій- ному веб-сайті Зачепилівської районної державної адмініст- рації. Тут ви познайомитесь з минулим і сьогоденням Зачепи- лівського району, тут опера- тивно, достовірно і всебічно відображатиметься діяльність районної виконавчої влади та органів місцевого самовряду- вання, тут висвітлювати- муться останні рішення і події, що відбуватимуться в районі, оприлюдниюватимуться показ- ники соціально-економічного роз- витку.
   Сподіваюсь, що інформація розміщена на сайті, допоможе краще пізнати наш чудовий край, а діловим колам чіткіше визначитися у можливих напря- мах співпраці.

Голова Зачепилівської районної державної адміністрації

А.Л. Конопля

Написати листа голові РДА

Архів новин
Прогноз погоди