64400, Харківська обл.,
сел. Зачепилівка, вул. Центральна, 49
тел. 5-15-31; тел/факс 5-16-51; email: zachepylivska@rda.kh.gov.ua
Анонс подій

Звернення громадян

Довідка
 про підсумки розгляду звернень громадян

протягом І кварталу 2020 року

у Зачепилівській районній державній адміністрації

 

На виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” у Зачепилівській районній державній адміністрації створено належні умови для реалізації громадянами конституційного права на звернення та постійно вживаються заходи по подальшому вдосконаленню форм і методів роботи із зверненнями громадян.

На виконання зазначеного Указу голова та заступник голови районної державної адміністрації проводили особисті прийоми чотири рази на місяць, у тому числі з них два виїзних прийоми. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години у зручний для громадян час.

Інформація про проведені прийоми розміщується на офіційному сайті Зачепилівської районної державної адміністрації.

Протягом І кварталу 2020 року до районної державної адміністрації звернулося 57 громадян, що на 45 менше порівняно з аналогічним періодом 2019 року.

Скористалися можливістю поспілкуватися із керівництвом районної державної адміністрації 32 осіб (з них 14 громадян на виїзних прийомах). Спілкування посадовців з людьми не через листи, а на особистих прийомах у значній мірі допомагає глибокому вивченню суті справи, розумінню проблеми людини, а не звичайному співчуттю, яке часто зводиться до одноразової допомоги, якою до кінця не можна розв’язати ту чи іншу проблему.

Протягом І кварталу 2020 року до районної державної адміністрації надійшло  повторних звернень не надходило, колективних – не надходило.

У зверненнях громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом звітного періоду порушено наступні питання:

- аграрної політики та земельних відносин 17 – 28,81%,

- транспорт і зв'язок – 1 – 1,69%,

- соціального захисту – 18 – 30,50%,

- праця і заробітна плата – 2 – 3,38%,

- охорони здоров’я – 2 – 3,38%,

- комунального господарства - 12 – 20,33%,

- житлової політики – 1 – 1,69%,

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1 - 1,69%,

- сім’я, діти, молодь, гендерна рівність – 1 – 1,69%,

- освіта, наукова діяльність – 1 – 1,69%,

- інші – 2 – 3,38%.

        Щокварталу затверджуються графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

Сектором управління персоналом, з питань правової роботи, запобігання та протидії корупції апарату районної державної адміністрації громадянам надається безкоштовна допомога з правових питань діяльності органів виконавчої влади.

У холі райдержадміністрації розміщені інформаційні стенди, на яких до уваги громадян представлено зразки написання заяв, нормативно-правові акти з питань роботи із зверненнями громадян тощо.

Протягом звітного періоду засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян не проводилися, оскільки всі питання вирішувалися у робочому порядку.

Під особистим контролем керівництва району перебуває розгляд звернень категорій громадян, які окремо зазначені в Законі України „Про звернення громадян” - інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної праці, Герої України, жінки, яким присвоєно почесне звання „Мати - героїня”: забезпечено проведення першочергового особистого прийому безпосередньо головою районної державної адміністрації. Звернення від Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці та Героїв України не надходили.

Особлива увага надана вирішенню проблем, з якими звертаються пільгові категорії громадян - ветерани війни та праці, інваліди війни, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері, громадяни, пенсіонери та ін. Протягом звітного періоду звернулося:

-  учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС -1,

            -    від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 3,

- інваліди І-ІІІ груп – 4,

-  одиноких матерів, багатодітних сімей - 4,

-  пенсіонерів - 20.

По всіх зверненнях громадян, що надійшли до районної державної адміністрації вживалися відповідні заходи, надані вичерпні відповіді і пояснення. Позитивно розглянуто – 18 звернень, що становить 30,50%, надано роз’яснень – 37 (62,71%), відправлено для розгляду за належністю – 4 (6,77%).

Підсумки роботи за звітний період показали, що в районі постійно ведеться пошук шляхів поліпшення системи ефективної роботи по вирішенню проблем життєзабезпечення населення, використання наявних матеріальних ресурсів, коштів і своїх повноважень, посилення контролю за виконанням Закону України “Про звернення громадян”.

 

 

Голова РДА

Шановні відвідувачі сайту!

    Щиро вітаємо вас на офіцій- ному веб-сайті Зачепилівської районної державної адмініст- рації. Тут ви познайомитесь з минулим і сьогоденням Зачепи- лівського району, тут опера- тивно, достовірно і всебічно відображатиметься діяльність районної виконавчої влади та органів місцевого самовряду- вання, тут висвітлювати- муться останні рішення і події, що відбуватимуться в районі, оприлюдниюватимуться показ- ники соціально-економічного роз- витку.
   Сподіваємося, що інформація розміщена на сайті, допоможе краще пізнати наш чудовий край, а діловим колам чіткіше визначитися у можливих напря- мах співпраці.

 Зачепилівська районна державна адміністрація


Написати листа голові РДА

Архів новин
Прогноз погоди